Het perfecte opt-in formulier

Het perfecte opt-in formulier

Het perfecte opt-in formulier

Als jij met e-mail marketing bezig bent, dan weet je waarschijnlijk wel wat hier het moeilijkst aan is. Juist, het is moeilijk om bezoekers te overtuigen om zich in te schrijven voor jouw nieuwsbrief.

Je hebt hier en daar al een opt-in formulier op de website gezet, maar tot nu toe zonder veel succes. Wat nu?

Om meer bezoekers op je mailinglijst te krijgen, moet je het opt-in formulier verbeteren. Door verschillende elementen in een opt-in formulier aan te passen, kun je voor grote veranderingen in de conversie zorgen.

Met trots bieden wij vanaf heden een premium cursus aan, genaamd Maak je eigen website met WordPress. Dit eBook is maar liefst 78 pagina's dik en biedt jou een stap-voor-stap instructie om jouw eigen WordPress website met succes op te zetten.
Om dit te vieren ontvang je 14 dagen premium support per e-mail en bieden we een eenmalige korting van 10 euro aan met de kortingscode 'korting-ebook-20'.
Dit betekent dat je deze cursus, boordevol tips en handigheden, voor slechts €9,99 kan bestellen!

Bestel deze premium cursus 2020 hier!

Maar hoe doe je dat dan?

Dat is een goede vraag en om jou daar antwoord op te geven, hebben we de onderstaande infographic gemaakt.

Infographic opt-in formulier

Toepassen en testen

De informatie uit deze infographic kan er voor zorgen dat de conversie van een opt-in formulier (veel) hoger wordt. Pas deze informatie daarom toe! Lees de infographic nog een keer door en verwerk de informatie dan in je eigen opt-in formulier.

Heb je iets aangepast? Ga dit dan testen!

Alleen door te testen kom je te weten wat het beste werkt. Er is namelijk niet een vaste regel voor wat het beste resultaat oplevert. Voor verschillende websites kunnen hele andere dingen beter werken.

Een handige tool

Als jij een mooi opt-in formulier wilt bouwen en wilt testen wat het meeste aantal inschrijvingen oplevert, dan is Thrive Leads de tool die je nodig hebt.

Thrive Leads is een WordPress plugin en hiermee kun je heel makkelijk een opt-in formulier bouwen. Daarnaast kun je dus ook nog testen wat het beste resultaat oplevert. Je kunt bijvoorbeeld 2 formulieren met verschillende headlines tegen elkaar testen en bekijken wat het beste werkt.

Zelf gebruiken we Thrive Leads ook op onze website. Het opt-in formulier dat je op deze pagina ziet, is ook met deze tool gemaakt.

Een aanrader dus!

Tot slot

Als je deze infographic waardevol vindt, vergeet dan niet om deze blogpost even op social media te delen. Dan help je ons en de mensen die deze blogpost nog niet hebben gelezen.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *